Klachten

 

Bij klachten over de door Stipstijl geleverde diensten en/of producten dient de klant deze klachten kenbaar te maken aan Stipstijl binnen 7 dagen na levering van de dienst en/of het product doch uiterlijk binnen 60 dagen. Stipstijl streeft ernaar de klacht binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze pagina. Tevens is het mogelijk de klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te bereiken via deze link. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is genomen, dan staat het de klant vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De klant vrijwaart Stipstijl één jaar na levering van alle juridische claims naar aanleiding van geleverde diensten en/of producten.

Zie voor meer informatie over de rechten en verplichtingen van de klant en het herroepingsrecht, de algemene voorwaarden van Stipstijl.